Service Level Agreement

Support en contact wanneer je wenst

Voor uitgebreide back-up service, uptimegarantie van 99,9% en 24/7 contact en support bij een onverhoopte storing.

Met een uitgebreide SLA van Netaffairs hoef jij je niet druk te maken om de technische kant van de business. Je hebt dan altijd toegang tot support van ons ervaren team.

Als er vragen zijn kun je altijd terugvallen op de kennis en ondersteuning van ons supportteam. Dit kan tijdens kantooruren telefonisch of per e-mail. Daarnaast vind je in onze kennisbank de antwoorden op veelgestelde vragen terug. Uiteraard is het ook mogelijk zelf een vraag te stellen of 24/7 je diensten te beheren via de Servicedesk. Neem contact met ons op voor het afsluiten van een passende service level agreement.

Zeer betrouwbaar
Ons hostingplatform bestaat alleen uit A-merk componenten en we maken gebruik van de beste leveranciers.
ISO 27001 gecertificeerd
Het datacentrum waar wij onze dedicated servers onderbrengen is onder andere ISO 27001 gecertificeerd.
Datacentrum in Nederland
Geen patriot act zorgen! Wij maken gebruik van datacentra in Nederland die vallen onder de Nederlandse jurisdictie.
Advies op maat
Onze hosting specialisten geven graag advies op maat, zodat de hosting aansluit bij de vereisten.

Kies het SLA pakket dat het beste bij jou past

Support uren
Maximale responstijd
SLA 0 9:00 - 17.30 (tijdens werkdagen) 2 uur
SLA 1 9:00 - 23.00 (tijdens werkdagen) 2 uur
SLA 2 9:00 - 23.00 (7 dagen) 2 uur, weekend 4 uur
SLA 3 24h x 7 2 uur. Van 23.00 - 9.00 en weekend 4 uur
SLA 4 24h x 7 2 uur

Extra service met een SLA

Afspraken op maat

Als de website of webshop een cruciaal onderdeel is van de bedrijfsvoering, wil je altijd en overal direct contact kunnen hebben met een supportmedewerker. Met een Service Level Agreement kun je bovenop de standaard afspraken, specifieke afspraken maken over monitoring van de server(s), responstijden en bereikbaarheid. Afspraken op maat, afgestemd op de behoefte van jouw website of webshop.