Managed dedicated hosting

Altijd beschikking over de volledige capaciteit van de server

Als je een drukbezochte website hebt, een speciale applicatie of een uitgebreide webwinkel, kan het verstandig zijn dit te hosten op een dedicated server. Met een dedicated server beschik je namelijk altijd over de volledige capaciteit van de server. De dedicated servers van Netaffairs zijn altijd servers van A-merken en beschikken over hardware met een volledige garantie. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Zeer betrouwbaar
Ons hostingplatform bestaat alleen uit A-merk componenten en we maken gebruik van de beste leveranciers.
ISO 27001 gecertificeerd
Het datacentrum waar wij onze dedicated servers onderbrengen is onder andere ISO 27001 gecertificeerd.
Datacentrum in Nederland
Geen patriot act zorgen! Wij maken gebruik van datacentra in Nederland die vallen onder de Nederlandse jurisdictie.
Advies op maat
Onze hosting specialisten geven je graag advies op maat, zodat de hosting aansluit bij de vereisten.

Het hostingplatform

Als je gebruik maakt van onze dedicated servers, kunnen wij het volledige technische beheer op ons nemen met managed hosting. Het managed hosting platform wordt dan continu gemonitord. We monitoren en onderhouden niet alleen het fysieke hosting gedeelte, zoals het netwerk en de hardware, maar ook serversoftware als Linux, Apache, Nginx, MySQL en PHP (de server LAMP of LEMP stack). Door deze software regelmatig te updaten en de configuratie te optimaliseren, presteert het hostingplatform optimaal en kunnen we een uptime-garantie geven van 99,9%.

Monitoring+

Wanneer de website niet meer goed functioneert of langzaam wordt, wil je hier niet achter komen door klachten van je klanten. Met Monitoring+ houden we de website op bepaalde punten in de gaten. We houden bijvoorbeeld de responstijd in de gaten, of de website ‘up’ is en of er andere storingen zijn. Zodra er zich een incident voordoet, wordt ons supportteam hier direct van op de hoogte gebracht. Als het nodig is zal het supportteam contact opnemen met de klant. Afhankelijk van de gekozen Service Level Agreement (SLA) gebeurt dit tijdens kantoortijden of ook daarbuiten.