Managed VPS

Je website supersnel en altijd online

Met een managed Virtual Private Server (VPS) krijg je de beschikking over een stukje van een server dat zich gedraagt als een onafhankelijke server. Hierbij hoef je je geen zorgen te maken over het netwerk, het besturingssysteem of de hardware. Netaffairs zorgt voor het beheer, het monitoren van de systemen en maakt dagelijks een back-up. Je website of applicatie is supersnel en blijft altijd online, zodat het altijd bereikbaar is voor bezoekers en potentiële klanten. Ben je op zoek naar advies over voor jou geschikte hosting opties, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Zeer betrouwbaar
We gebruiken voor ons hostingplatform alleen A-merk componenten van de beste leveranciers.
Supersnel platform
Een snelle website is niet alleen fijn voor je bezoekers, maar ook belangrijk voor de ranking in Google.
24/7 monitoring
Wij houden het hosting platform 24/7 in de gaten. Actieve monitoring signaleert direct eventuele verstoringen.
Advies op maat
Onze hosting specialisten geven je graag advies op maat, zodat de hosting aansluit bij de vereisten.

Wat is managed hosting?

Het managed hosting platform wordt continu gemonitord. We monitoren en onderhouden niet alleen het netwerk en de hardware, maar ook de server LAMP of LEMP stack (software als Linux, Apache, Nginx, MySQL en PHP). Door deze software regelmatig te updaten, presteert je hosting platform optimaal en kunnen we een uptime garantie geven van 99,5%.

Onze pakketten en prijzen

Neem contact met ons op voor een op maat gemaakt pakket en prijs
Starter
100.00
per maand
2 Cores
2 GB Memory
75 GB SDD space
Backups
1 TB Transfer
Managed
SLA 5 dagen p/week 9-17 uur
Professional
325.00
per maand
8 Cores
8 GB Memory
300 GB SDD space
Backups
4 TB Transfer
Managed
SLA 5 dagen p/week 9-17 uur

Monitoring+

Wanneer je website niet meer goed functioneert of langzaam wordt, wil je hier niet achter komen door klachten van je klanten. Met Monitoring+ houden we de website op bepaalde punten in de gaten. We houden bijvoorbeeld de responstijd in de gaten, of de website ‘up’ is en of er andere storingen zijn. Zodra er zich een incident voordoet, wordt ons supportteam hier direct van op de hoogte gebracht. Als het nodig is, zal het supportteam contact opnemen met de klant. Afhankelijk van de gekozen Service Level Agreement (SLA) gebeurt dit tijdens kantoortijden of ook daarbuiten.