Voor uitgebreide back-up service, uptimegarantie van 99,9% en 24/7 contact bij een onverhoopte storing. Met een SLA van Netaffairs hoef jij je niet druk te maken om de technische kant van de business.
Als er vragen zijn kun je altijd terugvallen op de kennis en ondersteuning van ons supportteam. Dit kan tijdens kantooruren telefonisch of per e-mail. Daarnaast vind je in onze kennisbank de antwoorden op veelgestelde vragen terug. Uiteraard is het ook mogelijk zelf een vraag te stellen of 24/7 je diensten te beheren via de Servicedesk.
Als de website of webshop een cruciaal onderdeel is van de bedrijfsvoering, wil je altijd en overal direct contact kunnen hebben met een supportmedewerker. Met een Service Level Agreement kun je bovenop de standaard afspraken, specifieke afspraken maken over monitoring van de server(s), responstijden en bereikbaarheid. Afspraken op maat, afgestemd op de behoefte van jouw website of webshop.
Voor meer informatie over de mogelijkheden van een Service Level Agreement, kun je vrijblijvend contact met ons opnemen. Je kunt ook je gegevens achterlaten op het formulier, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.
* Deze velden zijn verplicht