Service Level Agreement

Voor uitgebreide back-up service, uptimegarantie van 99,9% en 24/7 contact bij een onverhoopte storing. Met een SLA van Netaffairs hoef jij je niet druk te maken om de technische kant van de business.

Zeer betrouwbaar

Ons hostingplatform bestaat alleen uit A-merk componenten en we maken gebruik van de beste leveranciers.

ISO 27001 gecertificeerd

Het datacentrum waar wij onze dedicated servers onderbrengen is onder andere ISO 27001 gecertificeerd.

Datacentrum in Nederland

Geen patriot act zorgen! Wij maken gebruik van datacentra in Nederland die vallen onder de Nederlandse jurisdictie.

Advies op maat

Onze hosting specialisten geven graag advies op maat, zodat de hosting aansluit bij de vereisten.

Non-stop support

Als er vragen zijn kun je altijd terugvallen op de kennis en ondersteuning van ons supportteam. Dit kan tijdens kantooruren telefonisch of per e-mail. Daarnaast vind je in onze kennisbank de antwoorden op veelgestelde vragen terug. Uiteraard is het ook mogelijk zelf een vraag te stellen of 24/7 je diensten te beheren via de Servicedesk.

0
Hosting specialisten
2017
Opgericht in
1
Gem. support cijfer
1.00 %
Gem. server uptime

Extra service met een SLA

Als de website of webshop een cruciaal onderdeel is van de bedrijfsvoering, wil je altijd en overal direct contact kunnen hebben met een supportmedewerker. Met een Service Level Agreement kun je bovenop de standaard afspraken, specifieke afspraken maken over monitoring van de server(s), responstijden en bereikbaarheid. Afspraken op maat, afgestemd op de behoefte van jouw website of webshop.

Meer weten of een SLA afsluiten?

Voor meer informatie over de mogelijkheden van een Service Level Agreement, kun je vrijblijvend contact met ons opnemen. Je kunt ook je gegevens achterlaten op het formulier, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

  • Richard Groen
    Richard Groen 023 - 554 67 88

* Deze velden zijn verplicht