E-mailadres toevoegen

1.  Login op: https://servicedesk.netaffairs.nl

2. Klik op Diensten

3. Klik op Hosting en domeinen > “uw domeinnaam”.

4. Klik in het linkermenu op “e-mail”.

5. Klik op E-mailadres toevoegen

6. Vul het formulier in.

  • E-mailadres: Het nieuwe e-mailadres (zonder @<domeinnaam>)
  • Wachtwoord: Het wachtwoord van het e-mailadres.
  • Wachtwoorden dienen minimaal 8 karakters lang te zijn moeten minstens één hoofdletter, één kleine letter en één cijfer bevatten. Het wachtwoord mag niet lijken op het e-mailadres.
  • Omschrijving: Een omschrijving van deze mailbox (niet verplicht)
  • Bepaal de maximale grootte van de mailbox (standaard 50 MB)
  • Wanneer dit e-mailadres alle mail moet opvangen voor deze domeinnaam vink dan “Catch all” aan (standaard uit).
  • Spamfilter: Bepaal de strengheid van het filteren door het spamfilter (standaard 5).
  • Forward: De inkomende mail kan doorgestuurd worden naar een ander e-mailadres. Wanneer dit gewenst is geef het volledige e-mailadres op. Eventueel kan een kopie in de mailbox bewaard blijven (standaard aan).

7. Klik op Toevoegen.

Het e-mailadres is direct te gebruiken. Op de helpdeskpagina SMTP en IMAP gegevens staan de instellingen om uw e-mailprogramma in te stellen.