Automatiseer je gehele inkoopproces met Odoo Inkoop

02 november (2021)

Bespaar tijd, werk effectief en efficiënt met de online bedrijfssoftware oplossingen van Odoo! Met Odoo Inkoop automatiseer je het gehele inkoopproces binnen jouw organisatie. De voordelen op een rijtje:

  • Eenvoudig beheer van alle inkooporders, prijslijsten en leveranciers.
  • Beheer van meerdere bedrijven en/of magazijnen.
  • Automatisch sturen van prijsaanvragen.
  • Het proces geautomatiseerd: van aanvraag, naar inkooporder, naar factuur.
  • Automatische verwerking van digitale facturen middels Odoo scan.
  • Analyseer, voorspel en plan efficiënt door de realtime statistieken.

We adviseren je graag of plan een gratis demo! 

Wil je graag meer weten over Odoo Inkoop of over andere online bedrijfssoftware oplossingen van Odoo? Neem contact op of plan een gratis demo!

Geschreven door Lizet Beks